Probleme dentare: Alarma in depistarea altor afectiuni

Probleme dentare pot fi corelate cu starea generală de sănătate

Medicii stomatologi sunt formați să abordeze pacientul holistic, în ansamblul său, nu doar sa rezolve diverse probleme dentare.

Probleme dentare asociate bolilor sitemice

probleme dentareParodonțiul inflamat poate fi un semn al unei afecțiuni sistemice, al unui diabet; culoarea mucoasei orale semn de boală cardiovasculară. Gingia inflamată poate avea o etiologie genetică.

Orice patologie locala este un rasunet al afecțiunilor metabolismului.

Utilizarea mijloacelor moderne de diagnosticare și tratament, ajută la aplicarea unor scheme terapeutice cât mai performante în solutionarea diverselor probleme dentare.

Diabetul, reumatismul, avitaminozele, anemiile sunt cel mai des întalnite în cabinetele de medicină dentară.

Medicul stomatolog observă modificarile locale și face corelațiile cu patologia generala, poate trimite pacientul să facă analize de laborator și apoi să-l îndrume către medicul de familie.

Într-o proporție covârșitoare, la pacienții cu afecțiuni ale aparatului cardio-respirator, s-au observat și afectiuni ale parodonțiului.

Anumite tratamente cum ar fi: betablocantele, anticoncepționalele dau inflamatii ale parodonțiului.

80% dintre afectiunile generale pot fi depistate la dentist.

Oturațiile din amalgam dentar, datorită concentrației mari de mercur, din compoziția lor, pot fi cauza unordezechilibre sau chiar intoxicatii cu mercur. Dacă analizele, de laborator, care se impun în astfel de situații, confirmă acest lucru, îndepartarea obturațiilor din amalgam dentar este obligatorie.

Probleme dentare care trădează dezechilbre sitemice sunt displaziile dentare dobândite și discromiile dentare care apar drept consecința unor factori de mediu cu impact sistemic nu doar la nivel dentar.

Fluoroza dentară (una dintre formele discromiilor dentare) înseamnă prezența, în exces, a fluorului în întregul organism.

Dantura este un barometru fin al modificărilor fiziologice, dar și a celor patologice ale organismului uman.

O varietate larga de manifestari clinice, ale organismului uman, pot fi asociate diverselor probleme dentare.

Consultația vă este oferită, în mod gratuit, în cabinetul nostru, împreună cu un plan de tratament scris, în care sunt prezentate, detaliat, manoperele care urmează să fie efectuate și prețurile aferente lor.

# probleme dentare